Webáruház tájékoztató

Webáruház motor
Beállítások
Adatok szinkronizálása
Kereskedelmi információpult
Főnöki betekintő

 
 

Általános információk

A webáruház a Woocommerce (Open Source) – nyílt forráskódú professzionális webáruház adatbázis motor bővítésével és továbbfejlesztésével készült.

A webáruház kezelő szoftver folyamatos fejlesztés alatt áll, az újabb verziók bármikor elérhetők, frissíthetők. A frissítésekkel a mindenkori legújabb megoldások és funkciók válnak elérhetővé.

Egyedi fejlesztésekkel a rendszer tetszőlegesen bővíthető, testre szabható. A webáruház önálló weboldalként, illetve meglévő weboldalba beépítve is üzemeltethető.

A webáruház bemutató oldala egyedi design alapján készült. Az áruház kinézete, képernyői, a képernyők és komponensek elrendezése, berendezése az igényeknek megfelelően, tetszőlegesen változtatható. Ha a webáruházat egy meglévő weboldalba szükséges beépíteni, akkor a fő weboldal kinézetéhez igazítva készítjük el a webáruház design beállításait, megjelenítését, felületeit.

Új webáruház és weboldal készítésekor számos minta, sablon alapján választható ki az elképzelésekhez legközelebb álló design. A kiválasztott sablon alapján (,vagy teljesen egyedi specifikáció alapján), további finomításokkal tökéletesen beállítjuk a végleges felületet a megrendelő elképzelései szerint.

Webáruház beállítások

Árucsoportok, termékek kezelése

Felhasználók, szerkesztők, jogosultságok

A webáruház kezelői különböző felhasználói jogosultságok szerint férhetnek hozzá az adminisztrációs felülethez. A felhasználók több csoportba sorolhatók, így a csoport beállításoknak és jogosultságoknak megfelelő adminsztrációs felületet látnak.

  • Adminisztrátor

  • Teljes hozzáférés a webáruház adminisztrációs kezelőfelületéhez. Több adminisztrátor esetén a jogosultságok szűkíthetők.

  • Szerkesztő

  • Hozzáférés az oldalakhoz, azok szerkesztése.

  • Szerző

  • Hozzáférés az oldalakhoz, azok szerkesztése és új tartalmak létrehozása.

  • Üzletkezelő

  • A webáruház árucsoportjainak, termékeinek szerkesztési lehetősége.

Az alap jogosultságoktól eltérő beállítások is alkalmazhatók minden csoportra. További csoportok is definiálhatók, melyekhez a megfelelő hozzáférések, jogosultságok köthetők.

jogosultságok

Webáruház adminisztráció, beállítások

Árucsoportok, alcsoportok szerkesztése

Az árucsoportok elrendezése vizuálisan, egérrel mozgatva is beállítható a webáruház adminisztrációs felületén.

Árucsoportok elrendezése
 

Adatok szinkronizálása Stock2000 kereskedelmi rendszerből

A Stock2000 kereskedelmi rendszer teljes termék adatbázisának automatikus feltöltése a webáruházba. Árucsoportok, alcsoportok, termékek, termék jellemzők, dokumentumok és termékképek kerülnek a webes adatbázisba automatikusan.

A termékképek méretezése és optimalizálása is megtörténik a szükséges webes megjelenítésekhez igazítva.

A szinkronizálás a Stock2000 (IIS-Internet Information Services – Windows webkiszolgáló) alkalmazáson keresztül történik. A termékképek közvetlenül a kereskedelmi rendszert üzemeltető központi számítógépről kerülnek feltöltésre.

Akár több ezer termék feltöltése percek alatt.

  • Időzítés

  • Az automatikus frissítés tetszőlegesen időzíthető. Az időzítés beállítható egy megadott időpontra (éjszakánként), vagy óránként, 2 óránként, stb…

    Az időzített termékfeltöltés mellett lehetőség van egyedi termékfrissítésre is. A Stock2000 kereskedelmi rendszer webáruház frissítés funkciója teszi ezt lehetővé. Abban az esetben hasznos, ha fontos árváltozás történt, de a következő automatikus frissítési időpont még távol van.

  • Teljes adatfeltöltés

  • A teljes termék adatbázis feltöltése. Azok a termékek, melyek már léteznek a webáruházban nem duplikálódnak, ezekben az esetekben csak az adatváltozások érvényesülnek.

  • Adatok frissítése, szinkronizálása

  • Az utolsó feltöltés, frissítés óta keletkezett új termékek, vagy azok a termékek kerülnek szinkronizálásra, melyeknél bármely adatban változás történt.

Adatszinkronizálás külső adatbázisokból

Tetszőleges külső forrásokból is történhet az adatok szinkronizálása, feltöltése. Ezek lehetnek XML, CSV, vagy egyéb formátumú adatforrások. Az adatforrások akár statikus fájlok, akár SOAP adatszolgáltatáson keresztül elérhető lekérdezések is lehetnek.
Ha a kereskedelmi partnerünknek, beszállítónknak lekérdezhető (SOAP) adatbázisa van, a termékek feltöltése a lehető legegyszerűbben, automatikusan történik a beszállító adatbázisa alapján.

Webáruház megrendeléseinek automatikus kezelése

A webáruház levelező és megrendelésekkel kapcsolatos értesítő e-mail rendszere mellett a beérkező megrendelések automatikusan bekerülnek a Stock2000 megrendelés adatbázisába. A készletfoglalás is automatikusan megtörténik. A megrendelésekről a kereskedelmi rendszer folyamatosan tájékoztatja a számítógép kezelőit, a kereskedelmi rendszer felhasználóit.

Stock2000 kereskedelmi rendszer lekérdezések

Megrendelések

Aktív megrendelések lekérdezése a Stock2000 kereskedelmi rendszer adatbázisából. Mind az üzletben személyesen felvett, mind a webáruházból beérkező megrendelések táblázata.

Megrendelések_lekérdezése_demó
 

Számlák

Számlák lekérdezése a Stock2000 kereskedelmi rendszer adatbázisából. Mind az üzletben személyesen felvett, mind a webáruházból beérkező vásárlások számláinak áttekintése.
Tartozás és lejárt tartozás megjelenítése.

Megrendelések_lekérdezése_demó
 

Szervizre leadott termékek információ

Szerviz lekérdezés. Garanciális, vagy garanciaidőn túli javításra átadott termékek, készülékek állapotának és egyéb információinak lekérdezése.
Információk a javításról, szerviz státusz (“bevizsgálás alatt”, “alkatrészre vár”, “elkészült”, illetve egyedi szerviz státuszok), felhasznált alkatrészek, elvégzett munkák, munkadíjak, várható időpont és költség…

Megrendelések_lekérdezése_demó
 

Biztonság

A személyes adatok elérését a maximális biztonsági funkciókkal láttuk el. Nagyon fontos, hogy a megvásárolt szoftvert az Ön biztonsága érdekében ne adja át másnak, hiszen ebben az esetben az Ön adatai is hozzáférhetővé válnak mások számára.

Biztonsági beállítások

  • A Stock2000 SOAP (IIS-Internet Information Services – Windows webkiszolgáló) szerver beállíthatóan csak az előre megadott IP-címekről küldött kérésekre válaszol.
    Ez a legtöbb esetben elegendő, hiszen általában csak a saját weboldalunkon keresztül szeretnénk elérhetővé tenni a szolgáltatást.
  • A lekérdezések a weboldalon keresztül autentikációs kód és jelszó mellett lehetségesek.
  • A felhasználónak ezenkívül meg kell adnia a partnerkódját és jelszavát, egyes esetekben egyéb adatokat is.
  • Beállítható a fenti biztonsági intézkedések mellett az IP-címenkénti és időszakonkénti lekérdezések maximális száma is. Így a robotok és egyéb kelletlen hozzáférések is kizárásra kerülnek.

Tulajdonosoknak

Betekintés – kamerával és adatbázis információkkal

Pénztár
TranzakcióÖsszegDátumIdőpontPénztáros
Bevétel10 000 Ft2017-01-1117:10:21Munkatárs 1
Bevétel5 500 Ft2017-01-0812:08:17Munkatárs 2

Kattintson a pénztári sorok valamelyikére.

A demóban a tárolt videófelvételek pénztári befizetés időpontja előtti 4 mp-es részlete kerül lejátszásra.

Normál sebesség
Sebesség / 2
Sebesség / 4

Normál sebesség

Kamerás megfigyelés mellett, az aktuális adatbázis információk szerint könnyen ellenőrizhetők az események. A pénztári adatok és a kamerával rögzített pénztárosi pénzátvételek ellenőrzésével maximális képet kaphat az eseményekről.

Az aktuális pénztári adatbázis lekérdezésével visszanézhetők a készpénzes tranzakciók. A napi tárolt felvételekből tetszőlegesen beállított időintervallum tekinthető meg a pénztári időponthoz képest.